مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 20:502023-10-25سياسي

سرمایه اجتماعی مهم ترین مولفه نظام جمهوری اسلامی است


استاندار اصفهان با بیان اینکه انتخابات یک سرمایه گذاری است، گفت: سرمایه اجتماعی مهم ترین مولفه نظام جمهوری اسلامی است و از ابتدای انقلاب تاکنون امامان انقلاب به دنبال آن بودند که ظرفیت اجتماعی جامعه را به یک تراز قابل قبول برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان بعد از ظهر امروز در جلسه نقش دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی و تشکل های مردمی در مشارکت همگانی انتخابات 1402 اظهار کرد: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با اراده ملت عزیز و رهبری امام خمینی(ره) فراهم شد تا مردم در تعیین سرنوشت خود نقش داشته باشند.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم پیش رو، بحث انتخابات است، در انتخابات حضور متفاوت مردم بسیاری از فتنه های دشمن را از بین می برد و در عرصه های بین المللی و تمکین دشمن از جمهوری اسلامی نقش بسزایی دارد.

مرتضوی تصریح کرد: این مسائل بایستی برای مردم به خوبی تبیین و تشریح شود، از این رو فرمانداران از هر فرآیندی که می توانند استفاده کنند تا مسائل حقیقی روز را برای مردم تشریح کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه اقشار مختلف مردم باید این باور را پیدا کنند که تحقق اراده با حضور در انتخابات محقق می شود، ادامه داد: امسال که با اراده مردم، دولت سیزدهم بر سر کار است، دولت همه بضاعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه اجتماعی مهم ترین مولفه نظام جمهوری اسلامی است

سرمایه اجتماعی مهم ترین مولفه نظام جمهوری اسلامی است