مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-19اقتصادي

چالش های فراروی اجرای سند آمایش


سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: برای اجرای برنامه های سند آمایش استان در دستگاه های اجرایی استانی هماهنگی مناسبی ایجاد شده اما در خصوص دستگاه های اجرایی ملی لازم است هماهنگی های بیشتری صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، کریم عابدینی اظهار کرد: مطالعات برنامه آمایش استان آذربایجان شرقی در قالب 15 جلد گزارش تفصیلی شامل مجموعه اطلاعات وضع موجود استان در بخش های طبیعی، اقتصاد کلان و بخش های اقتصادی، اجتماعی، سکونتگاه، حمل و نقل و زیرساخت، نهادی و عرصه های فعالیت، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

 وی افزود: این سند سازمان فضایی موجود استان را در محورهای مختلف (محیطی، صنعت، کشاورزی، نهادی، حمل و نقل، سکونتگاه، گردشگری، اجتماعی، فناوری و .

) شکل داده است.

  عابدینی ابراز داشت: در مطالعات سند آمایش استان وضعیت عوامل تولید و عرصه های مطالعاتی از منظر عدم تعادل، تعارض و توازن ها در سطح استان مورد بررسی قرار گرفته و با تحلیل روندهای شکل دهنده وضع موجود، نتایج آتی حاصل از آن در قالب جداول swot فضایی استان و شهرستان ها در سطوح مختلف ارائه شده است.

  سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی خاطرنشان ساخت: پس از تصویب سند آمایش استان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های فراروی اجرای سند آمایش

چالش های فراروی اجرای سند آمایش