مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 05:452023-10-30ورزشي

ناقوس مبارزه با دوپینگ در المپیک به صدا درآمد/ بسته شدن راه فرار ورزشکاران


با تصمیم مشترک آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) و کمیته بین المللی المپیک (IOC) ورزشکاران و مربیان حاضر در المپیک پاریس ملزم به گذراندن دوره آموزشی مبارزه با دوپینگ شدند.

- با تصمیم مشترک آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) و کمیته بین المللی المپیک (IOC) ورزشکاران و مربیان حاضر در المپیک پاریس ملزم به گذراندن دوره آموزشی مبارزه با دوپینگ شدند.

فرزاد شارکی، قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تمامی ورزشکاران و مربیان حاضر در بازهای المپیک پاریس می باید در دوره آموزشی آنلاین مبارزه با دوپینگ وادا شرکت کنند، اظهارکرد: این دوره آموزشی بر بستر سامانه آموزشی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (ADEL) برای بازی های المپیک 2024 پاریس توسط وادا و با همکاری کمیته بین المللی المپیک و آژانس بین المللی نمونه گیری (ایتا) طراحی شده و به زبان های انگلیسی و فرانسوی در دسترس است.

وی افزود: وادا امیدوار است ورزشکاران و مربیانی که این دوره را می گذرانند، درک درستی از قوانین، رویه ها و الزامات مبارزه با دوپینگ پاریس 2024، از جمله اطلاعات مربوط به فهرست ممنوعه 2024، نحوه بررسی داروها و درخواست معافیت استفاده درمانی (TUE)، نحوه ارائه اطلاعات محل حضور و توضیحاتی درباره حقوق و مسئولیت های ورزشکاران در طول فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناقوس مبارزه با دوپینگ در المپیک به صدا درآمد/ بسته شدن راه فرار ورزشکاران

ناقوس مبارزه با دوپینگ در المپیک به صدا درآمد/ بسته شدن راه فرار ورزشکاران