مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-08بين الملل

تنها عضو فلسطینی تبار مجلس نمایندگان آمریکا محکوم شد+فیلم


اکثریت اعضای مجلس نمایندگان آمریکا به قطعنامه پیشنهادی برای محکوم کردن «رشیده طلیب» تنها عضو فلسطینی تبار این مجلس به دلیل مواضع او در قبال رژیم صهیونیستی و جنگ غزه رای مثبت دادند.

-   هفته گذشته، مجلس نمایندگان آمریکا تلاش برای محکوم کردن رشیده طلیب نماینده فلسطینی آمریکایی کنگره را رد کرد.

پیشنهاد برای محکومیت طلیب از سوی مارجری تیلور گرین نماینده راست افراطی کنگره آمریکا ارائه شده بود و با 222 رای مخالف در برابر 186 رای موافق متوقف شد؛ ضمن اینکه 23 تن از جمهوری خواهان نیز در مخالفت با این اقدام به دموکرات های مخالف محکومیت طلیب پیوستند.

رشیده طلیب که نماینده میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا است، از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، خواستار آتش بس شده و از مواضع جو بایدن رییس جمهور دموکرات این کشور در قبال فلسطینیان به شدت انتقاد کرده است.

رشیده طلیب بعد از تصویب قطعنامه محکومیت او در مجلس نمایندگان آمریکا، در صحن این مجلس یک سخنرانی احساسی انجام داد و اعلام کرد که اظهارات او علیه دولت حاکم بر رژیم صهیونیستی است.

وی با تقبیح مواضع همکاران خود در مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل عدم حمایت از درخواست آتش بس جنگ در غزه افزود: من نمی توانم باور کنم که مجبورم این را بگویم: مردم فلسطین دور ریختنی نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها عضو فلسطینی تبار مجلس نمایندگان آمریکا محکوم شد+فیلم

تنها عضو فلسطینی تبار مجلس نمایندگان آمریکا محکوم شد+فیلم