مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-14سياسي

چطور رسانه داخلی می تواند ناخواسته به رسانه معارض خدمت کند؟


رسانه داخلی با انتخاب گری اشتباه خود می تواند ناخواسته هم به رسانه معارض خود خدمت کند و هم مخاطبی که تشنه دریافت اطلاعات است را دچار انحراف کند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - برنامه ساعت بیست و چهار و یک دقیقه در گفت و گو با دکتر علیرضا داودی (کارشناس ارشد رسانه و علوم شناختی) و دکتر معصومه نصیری (کارشناس سواد رسانه ) به بررسی رسانه و رفتارسازی شناختی پایه، سازمان رفتاری و رفتارسازی در انتخاب گری هوشمندانه و تکامل گرایانه پرداخت.

انتخاب گری و فرآیند آموزش در حوزه دریافت مبانی حسین زاده – کارشناس مجری: در عنوان امروز دو کلید واژه انتخاب گری و هوشمندانه خودنمایی می کند.

با نگاه اجتماعی می توان گفت که این انتخاب گری هوشمندانه یک متغیر مستقل و عملاً انتخاب گری هوشمندانه ریشه و پایه است و متغیرهایی وجود دارد که می توانند وابسته به این انتخاب گری هوشمندانه باشند.

با نگاه شناختی، انتخاب گری هوشمندانه می تواند چه متغیرهای وابسته ای را به دنبال خود یا با نگاه مستقل خود مدیریت، ایجاد و راهبری کند؟ داودی: زمانی که صحبت از انتخاب گری می کنیم معمولاً حتماً باید به چهار ترم موضوع توجه کنیم که در کنار همدیگر نهایتاً یک معنی دارند و مستقل نمی توانند یک معنی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور رسانه داخلی می تواند ناخواسته به رسانه معارض خدمت کند؟

چطور رسانه داخلی می تواند ناخواسته به رسانه معارض خدمت کند؟