مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-05سياسي

گردهمایی اهالی رسانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی


گردهمایی اهالی رسانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و به شهادت رساندن خبرنگاران در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، صبح امروز چهاردهم آبان ماه گردهمایی اهالی رسانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه و به شهادت رساندن خبرنگاران در محل  لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.

طوفان القصی سست بودن رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان داد فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست با اشاره به اثر گذاری طوفان القصی گفت: صبح پانزده مهرماه که فرمانده رشید طوفان القصی فرمان عملیات را داد، هیچکس فکرش را نمی کرد چنین عملیاتی صورت بگیرد و جهان را وارد عصری جدید کند.

وی افزود: عملیات طوفان القصی سست بودن رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان داد.

مهدی پور خاطرنشان کرد: مهم تر از اثر نظامی عملیات طوفان القصی اثر روانی و رسانه آن بود که به ابتکار عمل مجاهدان نیروهای مقاومت در فلسطین بود و باعث روشنگری مسئله فلسطین در جهان شد و افکار عمومی جهان را متوجه این ظلم تاریخی کرد و به مرجع اخبار دنیا قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: یکی دیگر از اثرات این عملیات، برگرداندن فلسطین و فلسطینیان به مرکز تصمیم گیری بود و بعد از دهه ها این بار خود فلسطینی ها بودند که برای خودشان تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی اهالی رسانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی

گردهمایی اهالی رسانه در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی