مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 19:252023-10-24سياسي

یک قدم برای مظلومان غزه از نگاه امام حسن عسکری(ع)


گفت وگوی مناسبتی ما با «حجت الاسلام بیاتانی» در سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع)،شیرین تر ودل نشین تر می شود وقتی که ایشان با توضیح دو روایت ، - گروه زندگی؛ راضیه ابراهیمی: کوچک و بزرگ و پیر و جوان ندارد، این روزها بغض و نفرت نسبت به رژیم جنایتکار صهیونیستی قلب همه را می فشارد و آرزوی نابودی ظالم، دیوار نوشت بسیاری از قلب هاست.

مثلا آنجا که پسرک ده ساله، برای شیرینی مناسبتی تولد امام حسن عسکری(ع) که با پس اندازهایش برای کلاسشان خریده و تدارک دیده، نیت نابودی هرچه زودتر اسراییل را هم می گذارد تنگش و شیرینی شیرینی اش را شیرین تر می کند.

گفت وگوی مناسبتی ما هم با حجت الاسلام علیرضا بیاتانی در سالروز میلاد امام حسن عسکری(ع)، شیرین تر و دلنشین تر می شود وقتی که ایشان با توضیح دو روایت از امام حسن عسکری علیه السلام، راهکاری پیش پایمان می گذارد برای چگونه قدم برداشتنمان برای نابودی رژیم کودک کُش صهیونیستی.

حجت الاسلام علیرضا بیاتانی  اهمیت بهره گیری از ظرفیت فوق العاده سحر خرم آن لحظه که مشتاق به یاری برسد.

آرزومند نگاری به نگاری برسد.

حجت الاسلام بیاتانی راه رسیدن به محبوب ازلی و ابدی را با توضیح تعبیری انحصاری از امام حسن عسکری در یک روایت، این گونه بیان می کند: سفر به سوی خدا سفر بسیار جذابی است که هرکس اندک معرفت یا محبتی به ذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک قدم برای مظلومان غزه از نگاه امام حسن عسکری(ع)

یک قدم برای مظلومان غزه از نگاه امام حسن عسکری(ع)