مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-06بين الملل

نیویورک تایمز : جنگ غزه به یک جنگ جهانی آنلاین تبدیل می شود


تحلیل گران نیویورک تایمز در مقاله خود با این پیش بینی که جنگ میان اسراییل و حماس، به سرعت به یک جنگ جهانی آنلاین تبدیل می شود، نوشتند: «ایران، - تحلیل گران نیویورک تایمز در مقاله خود با این پیش بینی که جنگ میان اسراییل و حماس، به سرعت به یک جنگ جهانی آنلاین تبدیل می شود، نوشتند: ایران، روسیه و تا حد کمتری هم چین، از رسانه های دولتی و نیز پلتفرم های مهم رسانه های اجتماعی جهان برای حمایت از حماس و منفعل کردن اسراییل استفاده می کنند و همزمان متحد اصلی اسراییل یعنی ایالات متحده را نیز تقبیح می کنند.

استیون لی مایرز و شیرا فرنکل در مقاله ای بیان کرده اند: پژوهش های سیابرا نشان می دهد که حماس از همان نخستین ساعات عملیات، یک راهبرد گسترده و پیچیده رسانه ای را به کار گرفته که از گروه هایی همچون دولت اسلامی الهام می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین، نیویورک تایمز در مقاله اخیر خود بیان کرده که اسراییل نیز که خود عملیات پیچیده اطلاعاتی دارد، بطور غیرمنتظره ای در وضعیت دفاعی قرار گرفته است.

استیون لی مایرز و شیرا فرنکل در مقاله ای مشترک در نیویورک تایمز با عنوان در یک جنگ جهانی لفظی، روسیه، چین و ایران از حماس پشتیبانی می کنند به سیاست این سه کشور در قبال مسئله فلسطین و پشتیبانی از حماس پرداخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز : جنگ غزه به یک جنگ جهانی آنلاین تبدیل می شود

نیویورک تایمز : جنگ غزه به یک جنگ جهانی آنلاین تبدیل می شود