مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-05سياسي

ناوشکن دیلمان ارتش، 7 آذر رونمایی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی روز یکشنبه در حاشیه همایش بیستمین دوره نظری معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه نیروی دریایی نوشهر اظهار کرد: - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از دستاورد های نیروی دریایی ارتش ناوشکن دیلمان است که در هفتم آذر امسال رونمایی و در دریای خزر الحاق و به آب انداخته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار شهرام ایرانی روز یکشنبه در حاشیه همایش بیستمین دوره نظری معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه نیروی دریایی نوشهر اظهار کرد: هیأت معارف با هدف انتقال و آموزش فعالیت ها، مأموریت ها، عملیات ها، رخداد ها و افتخاراتی که همه همرزمان و پیشکسوتان در طول هشت سال در دانشگاه علوم دریایی نوشهر حاضر شدند.

وی ضمن بیان اینکه افتخارات امروز موجب ارتقا توان و آمادگی رزمی نیرو های مسلح در همه حوزه ها است، گفت: هیچکس به خودش اجازه نمی دهد که نگاهی به مردم و کشور ما داشته باشد.

امیر دریادار ایرانی اظهار کرد: دستاورد های نیروی دریایی ارتش که یکی از آن ها ناوشکن دیلمان است در هفتم آذر امسال رونمایی و در دریای خزر الحاق و به آب انداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناوشکن دیلمان ارتش، 7 آذر رونمایی می شود

ناوشکن دیلمان ارتش، 7 آذر رونمایی می شود