مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-08سياسي

لزوم بازنگری در تعهدات علوم پایه پزشکی


معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت و جایگاه علوم پایه از اصلاح آیین نامه بورس خبر داد و گفت: لازم است برخی تعهدات در علوم پایه بر اساس نیاز مورد بازنگری قرار بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت بهداشت، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در مراسم تقدیر از فرهیختگان و نخبگان رشته های علوم پایه با بیان اینکه علوم پایه جایگاه بسیار ارزنده ای در حوزه پزشکی دارد و همکاری علوم پایه و بالینی باعث شکوفایی رشته های پزشکی شده است، گفت: کسب افتخار در حوزه پزشکی حاصل زحمات اساتید و تعامل علوم پایه با رشته های بالینی است.

باقری فرد با اشاره به اینکه بحث فناوری ها در علوم پایه باید از طریق اعضای هیأت علمی پیگیری شود، افزود: در مسیر جذب و ارتقای اعضای هیأت علمی باید به حوزه فناوری و پژوهش و مشارکت فعال اساتید در این زمینه توجه شود.

وی بیان کرد: آموزش ها ی ارائه شده و ساماندهی رشته ها باید براساس نیاز کشور انجام شود و آیین نامه ها هم بر حسب شرایط مورد بازنگری قرار گیرد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: بیش از هزار نفر از بهترین های حوزه علوم پایه در 80 گروه بورد حضور دارند که لازم است برخی تعهدات در علوم پایه بر اساس نیاز مورد بازنگری قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری در تعهدات علوم پایه پزشکی

لزوم بازنگری در تعهدات علوم پایه پزشکی