مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-17سياسي

زارعی: صهیونیست ها و غربی ها از روند جنگ در غزه به شدت نگران هستند


هم صهیونیست ها و هم غربی ها از روند جنگ به شدت نگران هستند و این مسئله نشان می دهد که روند جنگ و مسیر آن در جهت تحقق اهداف آن ها حرکت نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی کارشناس مسائل منطقه پیش از ظهر امروز (جمعه، 25 آبان ماه) در پیش خطبه های نماز جمعه تهران گفت: امروز 6 هفته از جنگ بسیار سرنوشت ساز غزه می گذرد و ما شاهد دو صحنه در کنار یکدیگر هستیم.

وی افزود: یک صحنه صحنه اوج کرامت ها، معنویت ها و حقایق معنوی جمعی انسان مظلوم است و صحنه دیگر، جنایت دناعت و اوج نامردی و سوء باطن از سوی رژیم صهیونیستی و عناصر این رژیم است.

کارشناس مسائل غرب آسیا، بیان کرد: آنچه می توانم در محضر شما نمازگزاران عزیز جمع بندی کنم این است که هم صهیونیست ها و هم غربی ها از روند جنگ به شدت نگران هستند و این مسئله نشان می دهد که روند جنگ و مسیر آن در جهت تحقق اهداف آن ها حرکت نمی کند.

وی با اشاره به مقالات منتشر شده درخصوص جنگ غزه، ادامه داد: چهارشنبه گذشته روزنامه بلومبرگ آمریکا طی یادداشتی نوشت؛ کاخ سفید دارد به طور فزآینده ای از رفتار اسراییل در جنگ علیه حماس ناامید می شود و تلاش می کند تا به درگیری غزه سر و شکل بدهد.

.

یک مقاله دیگری در نیویورک تایمز به قلم فرد سرشناسی به نام توماس فریدمن نوشته شد که نویسنده در آن با اشاره به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارعی: صهیونیست ها و غربی ها از روند جنگ در غزه به شدت نگران هستند

زارعی: صهیونیست ها و غربی ها از روند جنگ در غزه به شدت نگران هستند