مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-24بين الملل

بشنوید/ رویای آزادی هنرمندان موسیقی برای فلسطین


مسئله فلسطین و ظلمی که طی سالیان بر مردم آن روا شده، یک دغدغه بین المللی است و همواره هنرمندان مختلفی در سراسر دنیا آن را محکوم کرده اند و حتی در حمایت از آنها آثاری را منتشر کرده اند و از رویای آزادی مردم غزه سخن گفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی چند روز گذشته و پس از حمله ظالمانه به بیمارستان المعمدانی و کشته شدن تعداد زیادی فرد غیر نظامی از جمله کودکان، هنرمندان زیادی در سراسر دنیا این اتفاق را یک فاجعه خواندند و آن را محکوم کردند و در این میان حتی هنرمندانی از جمله واکین فینیکس و کیت بلانشت در نامه ای خطاب به رییس جمهور ایالات متحده آمریکا خواستار توقف جنگ و حملات به غزه شدند.

اما از آنجایی که وقایع در جریان در نوار غزه، اتفاقی است که دل همگان را به درد آورده است، نگاهی خواهیم داشت به آثار موسیقی غیرفارسی زبان: اعتراض موسیقایی یک رپر عراقی نارسی، رپر عراقی در یک قطعه موسیقی به میراث، خانواده و پیوندهایی که جوامع عرب در داخل و خارج از کشور را به هم متصل می کند، درود می فرستد.

این قطعه موسیقی به جهان عرب با تمام پیچیدگی و معنویت آن پرداخته است.

نوبت تو هم خواهد شد Wegz، خواننده رپ مصری یکی از پیشتازهای اصلی صحنه موسیقی ترپ (trap) عربی است و قطعه Dorak Gai از او به عنوان نقطه عطفی در این ژانر باقی مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشنوید/ رویای آزادی هنرمندان موسیقی برای فلسطین

بشنوید/ رویای آزادی هنرمندان موسیقی برای فلسطین