مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:002023-10-24سياسي

بزرگترین بخش استان در انتظار تایید شهردار انتخابی


اردبیهشت سال جاری بود که با حضور استاندار ایلام، نماینده مردم در مجلس، مسئولان شهرستان و اهالی منطقه، بخش دشت عباس از دهیاری به بخشداری ارتقا یافت؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام، پس از ارتقای دشت عباس از دهیاری به شهرداری، دهیار عزل شد و این شهر همچنان بدون شهردار است.

بخش دشت عباس با بیش از 30 روستا بزرگترین بخش و با بیش از 35 هزار هکتار زمین آبی و شرکت های نفتی فراوان غنی ترین بخش استان ایلام بوده و از طرفی دروازه استان ایلام از سمت استان خوزستان است و زیباسازی این شهر می تواند جلوه بسیار متفاوتی برای مسافران داشته باشد.

ظفری رییس شورای شهر دشت عباس در گفتگو با فارس بیان کرد: بیش از چهار ماه است، پس از بررسی گزینه های متعدد و گزینش گزینه ها در جلسات شورا و بررسی معیارها در نهایت به جمع بندی رسیدیم و گزینه نهایی را طی مکتابات اداری به مراجع بالادستی اعلام کردیم.

وی افزود: نمیدانم چرا پروسه انتخاب شهردار اینقدر طول کشیده است، هر بار که تماس میگیریم جواب مشخصی دریافت نمیکنیم، امورات شهرداری دشت عباس روی زمین مانده است.

  وی در پاسخ به این که چرا از نیرو های بومی برای این پست استفاده نکردید، گفت: دشت عباس نیروهای تحصیل کرده و با سواد زیادی دارد اردبیهشت سال جاری بود که با حضور استاندار ایلام، نماینده مردم در مجلس، مسئولا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بخش استان در انتظار تایید شهردار انتخابی

بزرگترین بخش استان در انتظار تایید شهردار انتخابی