مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-30اقتصادي

تاسیس هنرستان های جوار کارگاهی آینده نگری برای تامین نیروی کار است


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد یکی از راهکارهای جبران کمبود نیروی کار برای واحدهای تولیدی و کاهش نرخ بیکاری افراد تحصیلکرده در استان را تاسیس هنرستان های جوار کارگاهی خواند.

- ایسنا/یزد مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد یکی از راهکارهای جبران کمبود نیروی کار برای واحدهای تولیدی و کاهش نرخ بیکاری افراد تحصیلکرده در استان را تاسیس هنرستان های جوار کارگاهی خواند.

محمدرضا فلاحتی در نشست با نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی شهرستان میبد که به منظور بررسی مسائل و مشکلات صنعت و کارگران این شهرستان، بر تشکیل جلسات سه جانبه گرایی دولت، کارفرمایی و کارگری در تمامی شهرستان ها تاکید کرد و گفت: نشست نمایندگان دولت و جامعه کارفرمایی و نمایندگان تشکلات کارگری در استان و شهرستان ها با هدف بررسی مسائل و مشکلات صنعت و کارگری برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با توجه به حضور بیش از 23 هزار بیمه شده اجباری در میبد و با احتساب خانواده های آنها، بالغ بر 80 تا 90 درصد شهرستان را جمعیت کارگری تشکیل می دهند و همین امر باعث شده مسائل و مشکلات جامعه کارفرمایی و کارگری این شهرستان بیش از پیش مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاسیس هنرستان های جوار کارگاهی آینده نگری برای تامین نیروی کار است

تاسیس هنرستان های جوار کارگاهی آینده نگری برای تامین نیروی کار است