مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:052023-11-02اقتصادي

کیف سرمایه گذاری استان سمنان تدوین شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از تهیه و تدوین کیف سرمایه گذاری استان سمنان با پیگیری های صورت گرفته خبر داد.

- محمدرضا صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، با اشاره به اینکه کیف سرمایه گذاری استان تهیه و تدوین شده است، اظهار کرد: 33 مجوز بی نام و پیش تفاهم در حوزه سرمایه گذاری برای توسعه امر جذب سرمایه گذار خارجی در دستور کار است.

وی تصریح کرد: در حوزه شتاب دهنده ها در استان سمنان نیازمند توسعه و تقویت چه در بحث کیفی و چه در بحث کمی هستیم.

صادقی خاطرنشان کرد: بیش از 10 میلیون دلار جذب سرمایه گذار خارجی برای استان سمنان در سال جاری هدف گذاری شده و تاکنون روند اقدامات در این حوزه مطلوب بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه ما در استان سمنان در حوزه مردمی سازی اقتصاد موفقیت های مطلوبی به دست آورده ایم، گفت: همه باید توجه داشته باشیم که دستیابی به رشد اقتصادی و توانمندسازی روستایی، از مسیر رشد علمی محقق می شود.

کسب رتبه دوم بیشترین رضایتمندی فعالان اقتصادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان همچنین اظهار کرد: استان سمنان در سال 1401 و بر اساس گزارش ها و آمار ارائه شده توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، توانس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیف سرمایه گذاری استان سمنان تدوین شد

کیف سرمایه گذاری استان سمنان تدوین شد