مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-20اجتماعي

آماده باش راهداران فارس برای مقابله با سیل احتمالی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از آماده باش راهداران فارس درپی هشدار سیلاب هواشناسی در برخی از نقاط استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس از آماده باش راهداران فارس درپی هشدار سیلاب هواشناسی در برخی از نقاط استان خبر داد.

علیرضا راستیار در گفت وگو با خبرنگار ایسنا از آماده باش راهداران فارس خبر داد و گفت: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در برخی از نقاط شمال غربی فارس و انسداد محورهای مواصلاتی استان، 953 راهدار در قالب 74 اکیپ به منظور مقابله با بحران های احتمالی و انجام راهداری زمستانی در تمامی محور های استان فارس مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: 82 راهدارخانه ثابت و سیار در استان فارس با نمک و سایر وسائل مورد تجهیز شدند و با 380 انواع ماشین آلات سبک و سنگین در آماده باش به سر می برند.

وی با بیان اینکه لایروبی دهانه پل ها، بستر رودخانه ها و شانه سازی محل های تخریب شده انجام شده است، اظهار کرد: باتوجه به امکان یخ زندگی برخی از جاده ها می طلبد رانندگان برای جلوگیری از بروز حادثه با احتیاط رانندگی کرده و هموطنان از سفرهای غیرحضوری پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش راهداران فارس برای مقابله با سیل احتمالی

آماده باش راهداران فارس برای مقابله با سیل احتمالی