مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-18سياسي

حمایت از غزه، نشانه بیداری نسل به نسل مردم ایران است


راهپیمایی امروز نشان دهنده شکل گرفتن حرکتی جهانی علیه جریان باطل اشغالگر قدس است بنابراین این حضور نشانه آگاهی روزافزون و بیداری مستمر نسل به نسل مردم ایران است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: راهپیمایی امروز نشان دهنده شکل گرفتن حرکتی جهانی علیه جریان باطل اشغالگر قدس است بنابراین این حضور نشانه آگاهی روزافزون و بیداری مستمر نسل به نسل مردم ایران است.

مسعود حمیدی نژاد امروز (27 آبان ماه) در حاشیه تجمع مردم اهواز در حمایت از غزه اظهار کرد: پیام ما به مردم غزه روشن است و پیام همدردی، حمایت و پاسخگویی به ظلمی است که توسط اسراییلی ها آغاز شده و در حال بیدارسازی روزافزون مردم دنیا نسبت به این ظلم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مردم آگاه و بصیر ایران که سردمدار این حرکت بیداربخش در دنیا هستند، هدایت گر هستند و مردم دنیا را به این مسیر الهی و حق هدایت می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: راهپیمایی امروز نشان دهنده شکل گرفتن حرکتی جهانی علیه جریان باطل اشغالگر قدس است بنابراین این حضور نشانه آگاهی روزافزون و بیداری مستمر نسل به نسل مردم ایران است.

حمیدی نژاد عنوان کرد: حضور دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف در حمایت از غزه، نشانه بیداری است و باید این مساله را به فال نیک گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از غزه، نشانه بیداری نسل به نسل مردم ایران است

حمایت از غزه، نشانه بیداری نسل به نسل مردم ایران است