مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-06سياسي

توسعه پایگاه های امدادی هلال احمر زنجان براساس آمایش سرزمینی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان را بر اساس آمایش سرزمینی به منظور ارتقای سرعت پاسخ گویی و امدادرسانی به آسیب دیدگان از حوادث و سوانح انجام می شود.

- حکمت اله هاشمی ظهر امروز (15 آبان ماه) در دوره بازآموزی استانی مربیان کمک های اولیه کد 3، اظهار کرد: امدادگران و نجات گران در صحنه های حوادث اقدام به احیا می کنند، لذا مربیان هلال احمر استان نسبت به آموزش این فن و روش های سریع و کلید واژه های اصلی احیای مصدومان اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه بازآموزی ها، توان افزایی است و مربیان باید همیشه آماده و اطلاعات آنها بروز باشند، گفت: نیاز است مربیان همواره آموزش و تکرار آموخته ها را برای امدادگران و نجات گران اعمال کنند.

هاشمی با بیان اینکه رسالت جمعیت هلال احمر را قانون مشخص کرده است، ادامه داد: باید همه آحاد جامعه را با برنامه ریزی آموزش دهیم و به برنامه اضطراری و عملیاتی همه ارگان ها وارد شویم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با تاکید بر اینکه آموزش تخصصی جزو وظایف هلال احمر محسوب می شود، تصریح کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر شبانه روزی پاسخ گوی حوادث و سوانح هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایگاه های امدادی هلال احمر زنجان براساس آمایش سرزمینی

توسعه پایگاه های امدادی هلال احمر زنجان براساس آمایش سرزمینی