مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 20:452023-11-14اقتصادي

تخصیص 3000 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تونل کبیرکوه


استاندار ایلام درصد پیشرفت فیزیکی تونل کبیرکوه را 85 درصد اعلام کرد و گفت: با اهتمام و هم افزایی همه دلسوزان و دست اندرکاران این پروژه به این مرحله رسیده است و امیدواریم تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام درصد پیشرفت فیزیکی تونل کبیرکوه را 85 درصد اعلام کرد و گفت: با اهتمام و هم افزایی همه دلسوزان و دست اندرکاران این پروژه به این مرحله رسیده است و امیدواریم تا دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

سهمیه شهرستان دره شهر از نهضت ملی مسکن 633 واحد است حسن بهرام نیا در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در دره شهر، اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت های دولت سیزدهم تأمین مسکن است و برای خانه دار شدن مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

او اظهار کرد: سهمیه شهرستان دره شهر از طرح نهضت ملی مسکن 633 واحد طی 4 سال است و تا این لحظه تعداد 4 هزار و 200 نفر ثبت نام کرده اند.

استاندار ایلام با بیان اینکه تاکنون 705 نفر در این مرحله ثبت نام نهایی شده اند، افزود: هم اکنون ساخت 128 واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع در 11 بلوک در دست اقدام است که مجموعا از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا شهریور ماه تکمیل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 3000 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تونل کبیرکوه

تخصیص 3000 میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تونل کبیرکوه