مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-19حوادث

ناکامی سوداگران مرگ در توزیع 230 کیلوگرم مواد مخدر


مهدی حاجیان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: در 24 ساعت گذشته با انجام کارهای اطلاعاتی 3 باند توزیع مواد مخدر دستگیر و 230 کیلوگرم مواد مخدر از آن ها کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی حاجیان اظهار داشت: مأموران پلیس استان در 24 ساعت گذشته و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی 3 باند توزیع مواد مخدر شده و طی عملیات های جداگانه اعضای آن ها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی استان در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه اعضای باند درمجموع 230 کیلوگرم مواد مخدر شامل 176 کیلوگرم تریاک و 54 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

سردار حاجیان با اشاره به دستگیری 10 نفر از اعضای این باندها، از شناسایی بقیه اعضای آن ها و تلاش برای دستگیرشان خبر داد.

رییس پلیس استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به کشف 2 تن و 450 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 7 ماه سپری شده از سال خبر داد و گفت: طی همین مدت 4 هزار و 570 خرده فروش دستگیر و 2 هزار و 270 معتاد متجاهر نیز جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر، قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر را از مهم ترین برنامه های پلیس کرمانشاه در 4 ماه باقیمانده از سال عنوان کرد و گفت: سوداگران مرگ بدانند نمی توانند از دست پلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی سوداگران مرگ در توزیع 230 کیلوگرم مواد مخدر

ناکامی سوداگران مرگ در توزیع 230 کیلوگرم مواد مخدر