مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:182023-11-13اجتماعي

راه را باز کنید تا قدری در خیابان زند نفس بکشیم!


وجود دست فروشان بدون مجوز و مهاجر از شهرهای دیگر در بلوار کریم خان زند شیراز که مکان اصلی وجود ادارات و بیمارستان های مهم این کلانشهر است موجب شده تا راه بیماران سد و تردد شهروندان دچار اختلال شود.

- ایسنا/فارس وجود دست فروشان بدون مجوز و مهاجر از شهرهای دیگر در بلوار کریم خان زند شیراز که مکان اصلی وجود ادارات و بیمارستان های مهم این کلانشهر است موجب شده تا راه بیماران سد و تردد شهروندان دچار اختلال شود.

خیابان کریم خان زند شهر شیراز از دیرباز تاکنون محل استقرار ادارات کل و بیمارستان های اصلی این کلانشهر به عنوان قطب سلامت کشور و حتی خاورمیانه بوده و محل تردد بیماران داخلی و خارجی است و حتی جزو محورهای تاریخی، فرهنگی و مذهبی شهر محسوب می شود.

جدای از ترافیک سنگین که چندین بار در رسانه های استانی مطرح شده و گوش شنوایی در سال های متمادی برای حل این معضل نیست حال اکنون تصرف پیاده روها توسط دست فروشان را نیز باید به این درد دیرینه اضافه کرد! وضعیتی که قابل توصیف نیست و حتی ورودی بانک ها و مغازه ها را نیز سد کرده است.

جولان دست فروشان بعضاً با حضور شهروندان شهرهای دیگر با پهن کردن یک پارچه ساده بر روی زمین و گذاشتن لباس، میوه و یا ظروف چینی یا پلاستیکی در هر ساعت از شبانه روز بدون هیچ مجوزی در پیاده روی این خیابان باعث نازیبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه را باز کنید تا قدری در خیابان زند نفس بکشیم!

راه را باز کنید تا قدری در خیابان زند نفس بکشیم!