مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-04سياسي

صفار هرندی: آمریکا به صورت واقعی در حال فروپاشی است


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که آمریکایی هیچ بویی از دموکراسی و حقوق بشر نبرده و اسناد بدست آمده از لانه جاسوسی این ادعا را به ثبت رساند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدحسین صفار هرندی، پیش از ظهر امروز در جریان سفر به استان یزد با حضور در جمع تظاهر کنندگان یوم الله 13 آبان در میدان امیرچقماق، با اشاره به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان در سال 1357 در برابر دانشگاه تهران، اظهار کرد: خون این شهدا سبب تسریع در سرنگونی رژیم شاهنشاهی شد و به پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن انجامید.

وی تحولات 13 آبان را حماسه ای بزرگ توصیف کرد و افزود: دانش آموزان و دانشجویان با تجمع در برابر لانه جاسوسی که آن زمان سفارت آمریکا تلقی می شد، علاوه بر گرامیداشت سالروز کشتار دانش آموزان، حماسه بزرگ تسخیر پایگاه بزرگ جاسوسی آمریکا در منطقه را رقم زدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: شاه پس از فرار به آمریکا رفت و امام خمینی با توجه به سابقه کودتای 28 مرداد آمریکا نسبت به یک کودتای دیگر و بازگشت شاه هشدار داد.

ملت خصوصا دانشجویان گوش به فرمان رهبر پیش از عملی شدن این توطئه آمریکا در لانه جاسوسی حضور یافتند و مانع بازگشت شاه و تحقق نقشه آمریکا شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفار هرندی: آمریکا به صورت واقعی در حال فروپاشی است

صفار هرندی: آمریکا به صورت واقعی در حال فروپاشی است