مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-31سياسي

صدور گواهینامه 2 زبانه به زودی؛ تغییر و ساده سازی کتاب آیین نامه


رییس پلیس راهور فراجا از صدور گواهینامه 2 زبانه در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار سید کمال هادیان فر رییس پلیس راهور فراجا در نشست خبری با اصحاب رسانه به موضوع غزه و ظلم رژیم صهیونسیتی پرداخت و گفت: انشالله به زودی زود شاهد نابودی این رژیم و آزادی مردم فلسطین باشیم.

رییس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: ما سال گذشته فقط در شهرها 35 میلیارد تردد توسط 39 میلیون وسیله نقلیه سبک و سنگین ثبت شد.

سردار هادیان فر با بیان اینکه در تهران روزانه بیش از 20 میلیون تردد انجام می شود افزود: 6/8 میلیارد تردد در همین باره زمانی در جاده های کشور ثبت شده و این حجم تردد، مسؤولیت پلیس راهور برای مدیریت و تسهیل در تردد ها را نشان می دهد.

وی در ادامه به گواهینامه دو زبانه اشاره کرد و گفت: این گواهینامه را آماده کردیم و به زودی در دسترس قرار می گیرد؛ یک طرف عکس مالک گواهینامه و مشخصات به زبان فارسی و در طرف دیگر مشخصات به زبان انگلیسی است؛ همچنین وضعیت رانندگی و مجوزهای مربوطه ثبت شده است که این گواهینامه با تعاملی که با 13 کشور داشته ایم کاربرد دارد.

رییس پلیس راهور فراجا به رنگ بندی گواهینامه پرداخت و اعلام کرد: سه رنگ سفید و نقره ای و طلایی بر اساس اعتبارسنجی رانندگان تعلق می گیرد که به ترتیب به رانندگان خوب، خیلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور گواهینامه 2 زبانه به زودی؛ تغییر و ساده سازی کتاب آیین نامه

صدور گواهینامه 2 زبانه به زودی؛ تغییر و ساده سازی کتاب آیین نامه