مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-12ورزشي

ملی پوش ماراتن: در امارات می مانیم/ حقمان را می خواهیم


دونده اعزامی ایران به رقابت های نیمه ماراتن آسیا به گرفتن مدال طلای آسیا از ایران واکنش نشان داد و گفت: فدراسیون گفته اگر طلا را برنگردانند مسابقات داخل سالن آسیا به میزبانی تهران را لغو می کنیم.

- ه گزارش ایسنا، نخستین دوره رقابت نیمه ماراتن قهرمانی آسیا روز شنبه به میزبانی دوبی برگزار شد و سه دونده ایران در این مسابقه شرکت کردند.

صابر چرخی، منصور بیات و محمدجعفر مرادی دونده های ایران بودند که به رقابت با دیگر شرکت کننده ها پرداختند و در پایان به ترتیب چهارم، ششم و هشتم شدند.

با توجه به این که سه دونده ایران بین 10 نفر اول مسابقات قرار داشتند، مدال طلای تیمی به ایران می رسید اما مسئولان برگزاری مسابقات با اعلام اینکه درخواستی برای حضور ایران در بخش تیمی ارسال نشده است، مدال طلای تیمی به ایران تعلق نگرفت و تیم هند قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: گاف بزرگ فدراسیون دوومیدانی در نیمه ماراتن دوبی/ طلای آسیا پرید فدراسیون دوومیدانی ایران مدعی است که درخواست شرکت در بخش تیمی و انفرادی را داده است و مسئولان برگزاری مسابقات کارشنکنی کرده اند.

بیشتر بخوانید: واکنش فدراسیون دوومیدانی به از دست رفتن طلای آسیا محمدجعفر مرادی، رکورددار دوی ماراتن ایران و عضو تیم ملی اعزامی به امارات در این مورد به ایسنا گفت: تقریبا یک ماه قبل از این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوش ماراتن: در امارات می مانیم/ حقمان را می خواهیم

ملی پوش ماراتن: در امارات می مانیم/ حقمان را می خواهیم