مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-08پزشكي

سهمیه داروی دزفول جوابگوی نیاز بیماران نیست/ کمبود داروی بیماران پیوندی


رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کمبود دارو در این منطقه، گفت: همچنان در تامین برخی از داروهای بیماران پیوندی مشکل وجود دارد و سهمیه کامل این بیماران داده نمی شود، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کمبود دارو در این منطقه، گفت: همچنان در تامین برخی از داروهای بیماران پیوندی مشکل وجود دارد و سهمیه کامل این بیماران داده نمی شود، بنابراین به ناچار مجبورند برخی اقلام دارویی را کمتر مصرف کنند.

دکتر علیرضا خسروپناه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت کمبود دارو در دزفولT اظهار کرد: با توجه به این که دانشگاه علوم پزشکی دزفول بار بخش عمده ای از مراجعه کنندگان شهرهای اطراف را بر دوش می کشد، سهمیه داروی این دانشگاه کافی نیست.

این که گفته می شود در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز در تامین داروهای بیماران، مشکل و کمبود نداریم، شاید درست باشد اما در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول با کمبود دارو مواجه هستیم.

وی افزود: از سوی دیگر در دزفول بیماران سرگردان هستند و برای گرفتن نسخه ی خود باید به چند داروخانه مراجعه کنند و هر قلم دارو را از یک داروخانه دریافت می کنند که باید این مشکل نیز حل شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: همچنین در تامین داروهای بیماران خاص مشکل داریم و گاهی نصف سهمیه برخی از بیمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه داروی دزفول جوابگوی نیاز بیماران نیست/ کمبود داروی بیماران پیوندی

سهمیه داروی دزفول جوابگوی نیاز بیماران نیست/ کمبود داروی بیماران پیوندی