مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 00:102023-11-07اقتصادي

انسداد 33 حلقه چاه غیرمجاز در استان سمنان


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان از پر کردن 33 حلقه چاه غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد و گفت: تاکنون 42 درصد از برنامه های نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های استان سمنان محقق شده است.

- ایسنا/سمنان معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان از پر کردن 33 حلقه چاه غیرمجاز از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد و گفت: تاکنون 42 درصد از برنامه های نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های استان سمنان محقق شده است.

حمید احسانی، 16 آبان در هفتمین جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی که در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: منابع آب زیرزمینی یکی از منابع استراتژیک و مهم کشور بوده و حفظ و حراست از آن بسیار حائز اهمیت و از کارهای حاکمیتی وزارت نیرو است و در این راستا طرح های احیاء و تعادل بخشی در سطح کشور در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، نصب کنتورهای هوشمند بر روی چاه ها، اصلاح و تعدیل پروانه چاه ها، پروژه های جلوگیری از اضافه برداشت چاه های مجاز به طور مستمر در حال انجام است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای سمنان با اشاره به هدف گذاری انجام شده برای نصب کنتور هوشمند و اجرای طرح های احیاء و تعادل بخشی اظهار کرد: در سال 1402


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 33 حلقه چاه غیرمجاز در استان سمنان

انسداد 33 حلقه چاه غیرمجاز در استان سمنان