مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-08سياسي

برگزاری رزمایش پدافند شیمیایی و استقرار بیمارستان صحرایی در لرستان


مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان از انجام رزمایش پدافند شیمیایی و استقرار بیمارستان صحرایی در استان خبر داد و گفت: استقرار بیمارستان صحرایی در پادگان 525 ارتش در استان انجام شد که یکی از کارهای مهم استان محسوب می شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان از انجام رزمایش پدافند شیمیایی و استقرار بیمارستان صحرایی در استان خبر داد و گفت: استقرار بیمارستان صحرایی در پادگان 525 ارتش در استان انجام شد که یکی از کارهای مهم استان محسوب می شد.

امین گودرزی امروز 17 آبان ماه در شورای اداری استان که در محل سالن آمفی تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت پدافند غیرعامل نشان می دهد که چقدر این موضوع در مصون سازی موثر است.

وی با بیان اینکه با استقرار دولت در لرستان، کم وکاستی ها در بحث امنیت زیرساختی استان انجام و برطرف شده است، افزود: در لرستان کارگروه های تخصصی را ایجاد کردیم و تشکیل پدافندغیرعامل که در مجلس مصوب شده بود توسط دولت به استان ها ابلاغ و کارگروه های 11 گانه به صورت مستمر تشکیل و برگزار و مصوبات آن در استان اجرایی شدند.

مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان گفت: در بحث مسائل دفاع سایبری یکی از استان های توانمند کشور هستیم که با توجه به وجود مراکز حساس، حیاتی و مهم نسبت به امنیت و زیرساخت های آن هیچ گونه مشکلی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش پدافند شیمیایی و استقرار بیمارستان صحرایی در لرستان

برگزاری رزمایش پدافند شیمیایی و استقرار بیمارستان صحرایی در لرستان