مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 12:202023-11-12ورزشي

تشکیل شرکت تعاونی به نام آوران و مدال آوران مازندران


استاندارمازندران برایجاد یک شرکت تعاونی برای کل نام آوران و ورزشکاران و مدال آور این استان با هدف ارتقای تقویت بنیه ورزشکاران و ایجاد و تقویت زیرساخت های ورزشی استان از محل سرمایه گذاری این شرکت تعاونی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سیدمحمود حسینی پور شنبه شب 20 آبان ماه در آیین تجلیل از مدال آوران مازندرانی از بازی های آسیایی و پاراآسیایی گفت: تیم های مطرح دنیا با شرکت تعاونی اداره می شود و این شرکت ها می توانند باعث پشتوانه سازی ورزشکاران مدال آور وهمچنین از هدررفت سرمایه های آنان در مسیرهای غیر ورزشی جلوگیری کنند.

وی، با بیان اینکه مازندران به لحاظ برخورداری از جاذبه های طبیعی و گردشگری و میزبانی سالانه بیش از40 میلیون گردشگر و مسافر داخلی و خارجی مستعد برخورداری و ایجاد کمپ های بزرگ ورزشی است، افزود: ایجاد کمپ های ورزشی برای برگزاری اردوهای تمرینی رشته های مختلف ورزشی داخلی و خارجی توسط شرکت تعاونی نام آوران و مدان آوران مازندران تشکیل شود.

استاندارمازندران با بیان اینکه در تشکیل تعاونی نام آوران ومدال آوران ورزشی این استان در زمره نخستین استان در کشور خواهد بود، به مدیرکل ورزش وجوانان این استان دستور داد تا با تشکیل کارگروهی هرچه سریعترشرایط لازم برای تاسیس آن را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شرکت تعاونی به نام آوران و مدال آوران مازندران

تشکیل شرکت تعاونی به نام آوران و مدال آوران مازندران