مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-30سياسي

تعریف 15 حوزه با اهمیت بالا و 8 حوزه کلیدی در حوزه پدافند غیر عامل


15 حوزه با اهمیت بالا و 8 حوزه کلیدی در حوزه پدافند غیر عامل تعریف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل صبح امروز (دوشنبه، 8 آبان ماه) در همایش ایران پایدار؛ به وسعت ایمان به بلندای امید که در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: در ابتدا به همه شهدا به ویژه شهدای غزه که در برابر افکار عمومی جهان و چشمان بهت زده آن ها زیر بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی هستند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل در ابتدای سخنان، بیان کرد: امسال در بیستمین سالگرد تاسیس سازمان پدافند غیرعامل با قانون تشکیل این سازمان مصادف شد که با تلاش عزیزان در مجلس به ویژه کمیسیون امنیت ملی به تصویب رسید و بلافاصله توسط ریاست جمهوری برای اجرا ابلاغ شد.

سردار جلالی با اشاره به ضرورت تشکیل سازمان پدافند غیرعامل، افزود: مقام معظم رهبری این مهم را تشخیس دادند و فرمان آن را در 8 آبان سال 82 به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردند تا چنین ساختاری برای رصد و پایش تهدیدات و کنترل آمادگی های کشور و همچنین، مفهوم سازی حوزه های حیاتی کشور در برابر تهدیدات تعیین کردند.

وی با بیان اینکه امروز دوران 20 ساله ای را پشت سر گذاشتیم که فراز و فرودهای بسیاری داشت، تصریح کرد: قانون مصوب مجلس شورای اسلامی تلاش داشت تا ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعریف 15 حوزه با اهمیت بالا و 8 حوزه کلیدی در حوزه پدافند غیر عامل

تعریف 15 حوزه با اهمیت بالا و 8 حوزه کلیدی در حوزه پدافند غیر عامل