مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:402023-11-14سياسي

دادستان کل کشور: هر نوع همکاری با شبکه های معاند جرم است


هرگونه تماس با انگیزه همکاری و همنوایی با شبکه های معاند ممنوع بوده و اینگونه اقدامات جرم تلقی شده و قابل تعقیب قضایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، سومین جلسه ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی کشور به ریاست حجت الاسلام موحدی دادستان کل کشور و با حضور اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از قوع جرم قوه قضاییه و دبیر ستاد و سایر اعضا برگزار شد.

حجت الاسلام موحدی در ابتدای این جلسه با اشاره به جنایات بی حد و حصر رژیم غاصب اسراییل علیه مردم مظلوم و بی گناه غزه گفت: رژیم کودک کش اسراییل با این جنایات فجیع به دنبال از بین بردن حماس و ضربه زدن به محور مقاومت است.

این در حالی است که حماس صرفا یک گروه یا یک جریان سیاسی نیست بلکه تفکری است که در جان و قلب جوانان و کودکان فلسطینی ریشه دوانیده و نتیجه این تفکر همانا پیروزی و آزادی فلسطین خواهد بود.

وظیفه اصلی ما جلوگیری از وقوع تخلف و جرائم انتخاباتی است وی در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه و رسالت اصلی ستاد مرکزی پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی اشاره ای داشته و اظهار کرد: همانگونه که در عنوان این ستاد مشخص است یکی از وظایف اصلی ما پیشگیری کردن از بروز تخلفات و جرائم انتخاباتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: هر نوع همکاری با شبکه های معاند جرم است

دادستان کل کشور: هر نوع همکاری با شبکه های معاند جرم است