مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-23اقتصادي

2 باب تصفیه خانه فاضلاب روستایی زنجان 90 درصد پیشرفت دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 2 باب تصفیه خانه فاضلاب روستایی در استان زنجان با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی در آستانه بهره برداری قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشرفت بیش از90 درصد 2 باب تصفیه خانه فاضلاب روستایی زنجان اظهار داشت: این تصفیه خانه ها در روستاهای تهم زنجان و پری ماهنشان قرار دارند که تا کنون بالغ بر 400 میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تصفیه خانه روستای تهم در شهرستان زنجان با ظرفیت 211 مترمکعب در شبانه روز برای بیش از 2 هزار نفر جمعیت این روستا خدمات رسانی می کند.

وی گفت: تصفیه خانه فاضلاب روستای پری در شهرستان ماهنشان نیز با سیستم لجن فعال و ظرفیت 151 مترمکعب در شبانه روز وارد مدار بهره برداری می شود.

جزء قاسمی یادآورشد: پیش از این، تصفیه خانه فاضلاب روستای نصیرآباد با سیستم روزآمد SBR و ظرفیت 347 مترمکعب در شبانه روز، وارد مدار بهره برداری شده مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این تصفیه خانه فاضلاب جمعیتی افزون بر 3 هزار و 400 نفر را تحت پوشش خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 باب تصفیه خانه فاضلاب روستایی زنجان 90 درصد پیشرفت دارد

2 باب تصفیه خانه فاضلاب روستایی زنجان 90 درصد پیشرفت دارد