مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:502023-11-19سياسي

حق تعرفه، جایگزین کارانه ی پرستاران


در مراسم روز پرستار در ایلام عنوان شد که تعرفه پرستاری از سال 1402 تصویب و جایگزین کارانه شده است و هر پرستار بر اساس خدماتی که به مردم در بیمارستان ها ارائه می دهد حق تعرفه دریافت می کند.

- ایسنا/ایلام در مراسم روز پرستار در ایلام عنوان شد که تعرفه پرستاری از سال 1402 تصویب و جایگزین کارانه شده است و هر پرستار بر اساس خدماتی که به مردم در بیمارستان ها ارائه می دهد حق تعرفه دریافت می کند.

دکتر هدایت حیدری زاده سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مراسم با تبریک ولادت حضرت زینب(س)، نقش پرستاران در برهه های مختلف را تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: اقدامات اساسی و بنیادی پرستاران در زمان های مختلف از جمله سال های دفاع مقدس و در برهه مبارزه با ویروس کرونا سهم زیادی در ارتقاء وضعیت سلامت افراد داشته است و این تلاش ها بر کسی پوشیده نیست و همواره قدردان این خدمات هستیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی دانشگاه گفت: موظف هستیم مولدسازی کنیم و ضریب اشغال تخت بیمارستان های سطح استان را بالا ببریم و با ایجاد مسؤلیت اجتماعی در بین کارکنان، درآمدهای اختصاصی افزایش یابد تا بتوانیم معوقات پرسنل پرداخت شود تا انگیزه و نشاط بار دیگر در بین جامعه دانشگاه علوم پزشکی ایلام گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق تعرفه، جایگزین کارانه ی پرستاران

حق تعرفه، جایگزین کارانه ی پرستاران