مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-15اقتصادي

ضرورت بازنگری در آموزش ها/ با کمبود نیروی کار ماهر مواجه ایم


معاون تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: کشور ما مانند سایر کشورهای دیگر با وجود دستاوردها در بخش های مختلف، در بحث آموزش ضعف های دارد که باید این مسیر بازنگری شود.

- ایسنا/ایلام معاون تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: کشور ما مانند سایر کشورهای دیگر با وجود دستاوردها در بخش های مختلف، در بحث آموزش ضعف های دارد که باید این مسیر بازنگری شود.

مهرداد عظیمی امروز چهارشنبه 24 آبان، در جمع کارکنان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با بیان اینکه مهمترین ظرفیت کشور وجود سرمایه انسانی است، اظهار کرد:این سازمان با توسعه این سرمایه ارتباط مستقیم دارد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه مردم ایلام دارای یک عقبه تاریخی و تمدنی چند هزار ساله هستند، گفت: با وجود وجود اقوام و ایلات مختلف در کنار هم بدون هیچ مشکل زندگی کرده و امروز یک الگو موفق برای همه هستند.

عظیمی گفت:مهمترین ظرفیت کشور وجود سرمایه انسانی است و این سازمان با توسعه سرمایه انسانی ارتباط مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه وقوع هر اتفاق بزرگ در کشور که منجر به توسعه شود به واسطه وجود نیرو و سرمایه انسانی است، تاکید کرد: مدیران فنی و حرفه ای هر استان در توانمند سازی این افراد نقش مستقیم و کلیدی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری در آموزش ها/ با کمبود نیروی کار ماهر مواجه ایم

ضرورت بازنگری در آموزش ها/ با کمبود نیروی کار ماهر مواجه ایم