مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:052023-10-30اقتصادي

شرایط را برای استفاده شهرداری ها از روش های نوین تامین مالی فراهم می کنیم


معاون امور شهرداری های بانک شهر با بیان اینکه سرعت بخشیدن به اجرای پروژه های شهری با رعایت شاخصه های کیفی همواره در اولویت اقدامات شهرداری هاست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محسن رنجبر با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم شهرداری ها چگونگی تامین مالی پروژه های شهری در حوزه های مختلف همانند: حمل و نقل عمومی، عمرانی و فرهنگی است، گفت: سرعت توسعه شهری و گسترش نیازهای شهرنشینی از یک طرف و ضعف بنیه مالی شهرداری ها در تامین منابع مالی، موجب عقب ماندگی زیرساخت های شهری شده است.

رنجبر ادامه داد: این مهم ضمن فراهم کردن زمینه حمایت بانک شهر به عنوان بانکی تخصصی در حوزه شهری؛ شرایط را برای تخصص منابع مالی به شهرداری ها در چارچوب قوانین و مقررات شبکه بانکی مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه بانک شهر امروز با بیش از یک دهه فعالیت در شبکه بانکی آشنایی کامل با نیازهای شهرداری ها دارد، خاطرنشان ساخت: معتقدیم یکی از راه های تأمین منابع برای شهرداری ها، استفاده از ظرفیت های بازار پول و سرمایه است.

رنجبر با تاکید بر اینکه شهرداری ها باید بتوانند از ابزارهای جدید مالی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنند تا بتوانند از اموال شهر به عنوان سرمایه های شهروندان صیانت کنند، گفت: ابزارهای موجود در بازار سرمایه نظیر اوراق صکوک و صند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط را برای استفاده شهرداری ها از روش های نوین تامین مالی فراهم می کنیم

شرایط را برای استفاده شهرداری ها از روش های نوین تامین مالی فراهم می کنیم