مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-24اجتماعي

نبود زیرساخت های اصلی در بحث جذب بازماندگان


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ساخت و توسعه مجتمع و مراکز آموزشی شبانه روزی و ایجاد مدارس آموزش از راه دور با هدف جذب بازماندگان از تحصیل در اولویت کار قرار دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: ساخت و توسعه مجتمع و مراکز آموزشی شبانه روزی و ایجاد مدارس آموزش از راه دور با هدف جذب بازماندگان از تحصیل در اولویت کار قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بروشکی شامگاه دوسنبه در جلسه بررسی طرح جذب کودکان بازمانده از تحصیل استان افزود: سیستان و بلوچستان شرایط خاص جغرافیایی را داراست که 9200 روستا را در خود جای داده و بالغ بر 6 هزار روستا کمتر از 20 خانوار جمعیت دارد.

وی با بیان اینکه نبود زیرساخت های اصلی در بحث جذب بازماندگان از تحصیل اصلی ترین مشکل این مسئله است؛ اظهار داشت: کمبود مراکز و مجتمع های آموزشی شبانه روزی و همچنین لزوم توسعه طرح روستا مرکزی به صورت گسترده از اصلی ترین نیازمندی های جذب کودکان بازمانده از تحصیل است که تلاش می شود با ایجاد مراکز و مجتمع های آموزشی و مهارتی شبانه روزی به مرکزیت روستا این مهم و مشکل حل شود.

حسن بروشکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ایجاد 5 هزار کلاس مجهز به آموزش آنلاین در سراسر استان گفت: امسال قرار است در هر منطقه ای 147 کلاس آموزشی از طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود زیرساخت های اصلی در بحث جذب بازماندگان

نبود زیرساخت های اصلی در بحث جذب بازماندگان