مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-12اقتصادي

کشف فروش غیر قانونی 14 هزار قرص نان در یک نانوایی


مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا های اساسی و محصولات کشاورزی گفت: یه تازگی در یک نانوایی از طریق 23 کارت، 14 هزار قرص نان به صورت غیر قانونی فروخته شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مسعود امرالهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا های اساسی و محصولات کشاورزی در برنامه میز اقتصاد شبکه سیمای جمهوری اسلامی ایران از فروش غیر قانونی 14 هزار قرص نان تنها در یک نانوایی خبر داد.

این مسئول افزود: از 23 کارت ثابت برای خرید نان از کارتخوان هوشمند این نانوایی استفاده شده بود که شناسایی شد و قرار است با آنها برخورد تعزیراتی شود که شامل، قطع سهمیه آرد، بازپس گیری یارانه و جرایم سنگین است.

وی گفت: این گونه تخلفات باعث طولانی شدن صف های خرید نان می شود، مردم به جای 5 دقیقه مجبورند نیم ساعت در صف نانوایی بمانند، زیرا نانوا بخشی از سهمیه خود را به صورت غیرقانونی فروخته و باقیمانده را در مدت زمان کمتری خواهد پخت که صفهای طویل ایجاد می شود.

امرالهی گفت: راه اندازی کا رتخوان های هوشمند در کشور موجب شناسایی راحت متخلفان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، گزارش ها در زمینه کم فروشی و گرانفروشی نان بسیار است که نانوایی ها به بهانه های مختلف مانند با پاشیدن چند دانه کنجد و یا افزایش اندازه نان، قیمت را دو یا سه برابر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف فروش غیر قانونی 14 هزار قرص نان در یک نانوایی

کشف فروش غیر قانونی 14 هزار قرص نان در یک نانوایی