مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-28اقتصادي

ارسال 7488 واحد گلبول قرمز متراکم به خارج از استان قم


معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم، گفت: در راستای شبکه خون رسانی کشوری و اصل پدافند غیر عامل در هفت ماهه ابتدای سال تعداد 7488 واحد فرآورده گلبول قرمز متراکم به پنج استان متقاضی در اقصی نقاط کشور ارسال شده است که این مقدار نسبت به سال گذشته 55 درصد و .

- ایسنا/قم معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم، گفت: در راستای شبکه خون رسانی کشوری و اصل پدافند غیر عامل در هفت ماهه ابتدای سال تعداد 7488 واحد فرآورده گلبول قرمز متراکم به پنج استان متقاضی در اقصی نقاط کشور ارسال شده است که این مقدار نسبت به سال گذشته 55 درصد و نسبت به تعهد ایجاد شده برای استان قم 14 درصد بیشتر بوده است.

دکتر علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم در گفت وگو با ایسنا، به مناسبت هفته پدافند غیر عامل، عنوان کرد: مقوله پدافند غیرعامل، مجموعه اقداماتی است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت های ضروری، ارتقاء پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در برابر تهدیدات، حوادث و اقدامات خصمانه دشمن می شود.

وی ادامه داد: شناسایی تهدیدها و اولویت بندی آن ها، شناختن نقاط آسیب پذیر و اقدام برای کاهش آن ها، همچنین کاستن آسیب پذیری زیرساخت ها به ویژه نیروی انسانی، تجهیزات و فضاهای فیزیکی حیاتی به منظور تداوم و استمرار فعالیت ها و خدمات زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 7488 واحد گلبول قرمز متراکم به خارج از استان قم

ارسال 7488 واحد گلبول قرمز متراکم به خارج از استان قم