مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-19فرهنگي

رویداد ملی لالایی به پایان رسید/ قدردانی از پیشکسوت موسیقی نواحی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، اختتامیه اولین رویداد ملی لالایی با عنوان «گهواره» با محوریت لالایی های نواحی ایران، - مراسم اختتامیه اولین رویداد ملی لالایی گهواره 27 آبان ماه با معرفی برگزیدگان و قدردانی از یک پیشکسوت موسیقی نواحی در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، اختتامیه اولین رویداد ملی لالایی با عنوان گهواره با محوریت لالایی های نواحی ایران، عصر روز شنبه 27 آبان ماه با معرفی برگزیدگان و قدردانی از آن ها با حضور مدیران حوزه هنری، داوران و دبیران جشنواره برگزار شد.

بشری صاحبی دبیر اولین رویداد ملی لالایی در ابتدای این مراسم ضمن ارایه گزارشی از روند برگزاری پروژه گفت: احیای ظرفیت فرهنگی لالایی و فراهم آوردن شرایط تحقق رویای آینده روشن کودکان، از روز های نخست زندگی شان 2 هدف اصلی فراخوان ملی لالایی بود.

وی افزود: آینده از آن کسانی است که رویایی دارند و آن رویا را روایت می کنند و خوشبخت ما که میراث دار رویای آینده روشن هستیم؛ رویایی که نسل به نسل لالایی مادرانمان است و امید بازگشت آن مرد بزرگ را نوید می دهد و چراغ ان الارض یرثها عبادی الصالحون را در دل ها روشن نگاه می دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد ملی لالایی به پایان رسید/ قدردانی از پیشکسوت موسیقی نواحی

رویداد ملی لالایی به پایان رسید/ قدردانی از پیشکسوت موسیقی نواحی