مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-10بين الملل

کشته شدن حداقل 99 نفر از کارکنان سازمان ملل در جنگ غزه


آژانس امداد و کار سازمان ملل (آنروا) با هشدار نسبت به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، اعلام کرد که حداقل 99 نفر از کارمندان این آژانس در این جنگ جان خود را از دست داده اند.

- آژانس امداد و کار سازمان ملل (آنروا) با هشدار نسبت به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، اعلام کرد که حداقل 99 نفر از کارمندان این آژانس در این جنگ جان خود را از دست داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلیپ لازارینی کمیسیونر آژانس امداد و کار سازمان ملل گفت که حداقل 99 نفر از کارمندان این آژانس در پی حملات رژیم صهیونیستی در غزه جان خود را از دست داده اند.

پایگاه خبری کوستال دایجست در این باره نوشت: لازارینی با اشاره به این که محدود کردن شدید غذا، آب و دارو تنبیه جمعی است، گفت که کشتار هزاران کودک نباید صدمات جانبی در نظر گرفته شود.

این کمیسیونر سازمان ملل گفت که مجبور کردن یک میلیون نفر به ترک خانه هایشان و جمع کردن آن ها در مناطقی که زیرساخت های کافی ندارند، آوارگی اجباری محسوب می شود.

وزارت بهداشت فلسطین روز پنج شنبه اعلام کرده بود که 15 فلسطینی در کرانه باختری کشته و 20 نفر دیگر توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در حمله اخیرشان به جنین، اردوگاه پناهندگان و دیگر شهرهای فلسطینی مجروح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن حداقل 99 نفر از کارکنان سازمان ملل در جنگ غزه

کشته شدن حداقل 99 نفر از کارکنان سازمان ملل در جنگ غزه