مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-07فرهنگي

سراج: «گلپا» زمزمه مردم کوچه و بازار بود


تواضع و مهربانی استاد اکبر گلپایگانی واقعا زبان زد خاص و عام بود؛ بسیار فروتن و مهربان بودند و تعامل ایشان با دوستان و مردم بسیار خوب بود.

- حسام الدین سراج گفت: تواضع و مهربانی استاد اکبر گلپایگانی واقعا زبان زد خاص و عام بود؛ بسیار فروتن و مهربان بودند و تعامل ایشان با دوستان و مردم بسیار خوب بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زنده یاد گلپا که از آخرین های نسل طلایی موسیقی گل هایی شناخته می شد و سال ها مردم ایران با صدای او خاطره داشتند، عصر شنبه 13 آبان ماه بر اثر بیماری از دنیا رفت و ففقدان او برای اهالی موسیقی ایرانی و دوستدارانش خبری غم انگیز بود.

حسام الدین سراج (خواننده موسیقی اصیل ایرانی) درباره ضایعه درگذشت زنده یاد گلپا به ایسنا گفت: درگذشت استاد اکبر گلپایگانی را به همه عزیزان هنردوست و عاشقان فرهنگ و هنر ایرانی تسلیت عرض می کنم.

من از زمان نوجوانی از صدای ایشان خاطره دارم.

در آن زمان خواننده های بزرگی مثل استاد ایرج (حسین خواجه امیری) و استاد گلپایگانی با عنوان گلپا، استاد عبدالوهاب شهیدی، استاد محمودی خوانساری، استاد بنان و استاد شجریان، خوانندگان بزرگ آن دوره بودند که در برنامه های گلهای جاویدان، برگ سبز و سایر برنامه های آواز و موسیقی ایرانی که تهیه و پخش می شد، شرکت داشتند و همیشه برای نوجوان ها و جوان هایی که به دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سراج: «گلپا» زمزمه مردم کوچه و بازار بود

سراج: «گلپا» زمزمه مردم کوچه و بازار بود