مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-04سياسي

معاون رییس جمهور: کشورهای اسلامی به خود بیایند و اجازه نسل کشی را به اسراییل ندهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهوردر اجتماع عظیم و باشکوه راهپیمایی یوم الله 13 آبان مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: - معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به حوادث غزه و نسل کشی صهیونیست ها گفت: کشور های اسلامی به خود بیایند و اجازه کشتار مردم مظلوم فلسطین را به اسراییل ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهوردر اجتماع عظیم و باشکوه راهپیمایی یوم الله 13 آبان مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانش آموزان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نقش تاثیر گذاری داشتند و همین حضور پررنگ آنها در تظاهرات و راهپیمایی ها سرنگونی رژیم طاغوت را رقم زد.

حسینی با اشاره به اینکه دانش آموزان در جنگ تحمیلی هم کنار انقلاب اسلامی بودند، افزود: 36 هزار شهید دانش آموز گواه پای بندی دانش آموزان به آرمان های انقلاب اسلامی است و دانش آموزان امروز ما به مانند دانش آموزان ابتدای انقلاب و جنگ پای کار باشند و علاوه بر تاثیرگذاری علمی در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هم پیشگام باشند.

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به حوادث اخیر در سرزمین های اشغالی و کشتار زنان، کودکان و مردم بیگناه غزه با بیان اینکه صهیونیست ها با حمایت آمریکا کشتار و نسل کشی در غزه و فلسیطن راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور: کشورهای اسلامی به خود بیایند و اجازه نسل کشی را به اسراییل ندهند

معاون رییس جمهور: کشورهای اسلامی به خود بیایند و اجازه نسل کشی را به اسراییل ندهند