مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-21ورزشي

ضرورت توسعه بیشتر اماکن ورزشی البرز


پتاسیل ورزشی استان، ظرفیت مدال آوری، جمعیت جوان و تعداد قهرمانان ملی و افتخارآفرینان استان البرز و تامین امکانات ورزشی به نسبت اماکنی که هم اکنون در استان فعال است ضروری به نظر می رسد.

- ایسنا/البرز مدیر کل ورزش و جوانان البرز گفت: پتاسیل ورزشی استان، ظرفیت مدال آوری، جمعیت جوان و تعداد قهرمانان ملی و افتخارآفرینان استان البرز و تامین امکانات ورزشی به نسبت اماکنی که هم اکنون در استان فعال است ضروری به نظر می رسد.

بهزاد فروغی در گفت و گو با ایسنا، با مثبت خواندن دیدار شب گذشته با کیومرث هاشمی در محل وزارتخانه اظهار کرد: با توجه به آگاهی ویژه وزیر ورزش و جوانان به مسائل مربوط به دو حوزه ورزش و جوانان به ویژه مسائل استان ها نشست بسیار خوبی داشتیم .

وی در ادامه ضمن قدردانی از حضور استاندار در این نشست، بیان کرد: در این دیدار که دکتر عبداللهی نیز حضور داشت نگاه بسیار ارزنده ایشان قابل تعمق است، مطالب خوبی را در جهت رونق بخشی بیشتر به ورزش در حضور وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند که لازم می دانم از وی قدردانی کنم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خصوص پیشنهادات مطرح در حوزه زیر ساخت های ورزشی این استان گفت: پتاسیل ورزشی استان، ظرفیت مدال آوری، جمعیت جوان و تعداد قهرمانان ملی و افتخارآفرینان استان البرز و تامین امکانات ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه بیشتر اماکن ورزشی البرز

ضرورت توسعه بیشتر اماکن ورزشی البرز