مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-09ورزشي

استاندار کرمانشاه: پیگیر خواسته های به حق مردم هستیم


پیگیر خواسته های به حق مردم هستیم و در خصوص مرز کولبری از طرف ایران مشکلی نداشته و با طرف مقابل هم در حال مذاکره برای رفع مشکلات هستیم و امیدواریم به زودی حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی استاندار در جریان سفر شهرستانی به شهرستان ثلاث باباجانی، در جلسه امروز با معتمدین شهرستان، تعدادی از معتمدین شهرستان به نمایندگی مطالبات را مطرح کردند.

مهم ترین این مطالبان شامل انتقال آب سد آزادی به دشت حر و باغات قلقله، بازگشایی مرز کوله بری و ساماندهی کولبران در طرح کرامت، بهسازی و تعریض راه های ارتباطی شهرستان، نبود تعداد مناسب بانک ها برای خدمت به مردم، نبود فضای ورزشی و بازسازی ادارات و اماکن تخریبی در زمان زلزله بود.

در جواب مطالبات مردم استاندار قول پیگیری خواسته های به حق مردم داد و اظهار کرد: در خصوص مرز کولبری از طرف ایران مشکلی نداریم و با طرف مقابل هم در حال مذاکره برای رفع مشکلات هستیم و امیدواریم به زودی حل شود.

وی برای رفع مشکلات و نبود فضای مناسب ورزشی افزود: ان شاءالله 3 زمین چمن در شهرهای میرآباد و ازگله و دهستان شیخ صله برای استفاده دانش آموزان و جوانان احداث خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در خصوص علت تأخیر و خرابی لوله های انتقال آب سد آزادی عنوان کرد: باید علت تأخیر و خرابی لوله های انتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کرمانشاه: پیگیر خواسته های به حق مردم هستیم

استاندار کرمانشاه: پیگیر خواسته های به حق مردم هستیم