مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-19سياسي

تلاش برای احقاق حقوق بازنشستگان هما


کانون بازنشستگان هما از دولت و مجلس خواست تا ضمن پذیرش هویت مستقل این صندوق،صندوق بازنشستگان هما همچون صندوق فولاد به عنوان یک صندوق مستقل و تابع وزارت تعاون کار برای پایه اجتماعی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال هاشم لو - مدیرعامل کانون بازنشستگان هواپیمایی جمهوری اسلامی هما در یک نشست خبری توجه به حقوق و مطالبات به حق بازنشستگان هما را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در حال حاضر کانون بازنشستگان هما حدود 13 هزار بازنشسته دارد و از سال 1380 که صندوق بازنشستگی و وظیفه کارکنان هما به عنوان صندوق بازنشستگی خاص شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی خود را پیدا کرد، بازنشستگان بعد از بازنشستگی فقط حقوق و مزایای بازنشستگی را از صندوق دریافت می کردند.

وی ادامه داد: از حدود چهار سال قبل پرداخت حقوق و مزایای همکاران بازنشسته به لحاظ تهی بودن صندوق و نبودن حمایت های مالی لازم که باید از صندوق انجام می گرفت، بخشی از مطالبات بازنشستگان پرداخت نمی شود اما سوال این است که نقش و تقصیر بازنشستگان در این جریان چیست و عوامل موثر در این قضیه باید شناسایی شوند.

او خاطرنشان کرد متاسفانه تصمیمات غیر کارشناسی به این ایرلاین ملی ضربه زده و 10 هزار کارمند و 13 هزار بازنشسته هما از این مسأله لطمه خورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای احقاق حقوق بازنشستگان هما

تلاش برای احقاق حقوق بازنشستگان هما