مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-30سياسي

تأکید رییس دیوان عالی بر پیگیری قضایی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی


رییس دیوان عالی کشور با اشاره به ضرورت دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اقدامات جنایت کارانه رژیم اشغالگر قدس بر پیگیری قضایی این جنایات تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رییس دیوان عالی کشور با کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر دیدار و گفت وگو نمود.

رییس دیوان عالی کشور در این دیدار با اشاره به ضرورت دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل اقدامات جنایت کارانه رژیم اشغالگر قدس، بر پیگیری قضایی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد و گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، رژیم اسراییل باید محاکمه شود و این وظیفه کشور های اسلامی همچون جمهوری اسلامی است که از مردم مظلوم فلسطین به صورت معنوی و سیاسی حمایت کند.

حجت الاسلام منتظری تشکیل کارگروه ویژه پیگیری حقوق مردم فلسطین را امری مهم برشمرد و خاطرنشان نمود: جامعه جهانی و بین الملل باید برای محاکمه این رژیم کودک کش با یکدیگر متحد شوند.

وی در ادامه با اشاره به صلاحیت دادگاه های جمهوری اسلامی ایران در رسیدگی به پرونده ها و جرائم اتباع بیگانه تصریح نمود: علاوه بر حقوقی که در قوانین برای اتباع خارجی تصریح شده، جمهوری اسلامی ایران تلاش  نموده دستیابی به این حقوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید رییس دیوان عالی بر پیگیری قضایی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

تأکید رییس دیوان عالی بر پیگیری قضایی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی