مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-12سياسي

مشکلات نایسر سنندج با اعتبارات قطره چکانی حل نمی شود


رییس کمیسیون حاشیه شورای شهر سنندج گفت: رفع مشکلات نایسر نیاز به نگاه ویژه دولت و اختصاص اعتبارات جهشی دارد چرا که مشکلات این ناحیه با اعتبارات قطره چکانی حل نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهروز ابراهیم آبادی در جریان بازدید فرماندار سنندج، شهردار و اعضای شورای شهر سنندج از ناحیه منفصل شهری نایسر اظهار کرد: شهرداری سنندج حتی یک درصد در به وجود آوردن مشکلات امروز نایسر مقصر نیست.

وی گفت: مشکلات این ناحیه در طول بیش از 3 دهه به وجود آمده است که ناشی از رهاشدن این بخش سنندن از سوی دستگاه های متولی مانند راه و شهرسازی، منابع طبیعی و .

بوده است.

رییس کمیسیون حاشیه شورای شهر سنندج اضافه کرد: دستگاه های متولی باید در زمان خود جلوی ساخت و سازهای بی رویه را در این ناحیه می گرفتند تا شاهد به وجود آمدن چنین وضعیت و بار سنگین مشکلات در نایسر نبودیم.

ابراهیم آبادی خاطرنشان کرد: متولیان امر می توانستند با توجه به توپوگرافی این ناحیه نسبت به طراحی و اجرای یکی از زبیاترین شهرهای خاورمیانه اقدام می کردند تا شاهد این میزان ساخت و سازغیرمجاز نبودیم.

وی افزود: متاسفانه مهاجرت هایی که به صورت گروهی و یا فردی در طول این سال ها از روستاها به شهر سنندج صورت گرفته زمینه را برای گسترش حاشیه نشینی در مرکز استان فراهم کرده به گونه ای که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نایسر سنندج با اعتبارات قطره چکانی حل نمی شود

مشکلات نایسر سنندج با اعتبارات قطره چکانی حل نمی شود