مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:202023-10-30سياسي

پرداخت کمک هزینه رفاهی به بخش خصوصی شهرداری در راستای اجرای عدالت


رییس کمیسیون برنامه و بودجه و امور حقوقی و املاک شورای ششم از تصویب کمک هزینه رفاهی به رانندگان استیجاری و پرسنل بخش خصوصی شاغل در شهرداری شیراز همانند نیروهای رسمی در یکصد و سی و سومین جلسه صحن علنی شورا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، افسانه خواست خدایی رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی بیان کرد ،در راستای اجرای عدالت در میان کارمندان شهرداری در کمیسیون برنامه و بودجه  موضوع کمک هزینه رفاهی کارکنان بخش خصوصی و رانندگان استیجاری مشابه کارمندان رسمی  مطرح،مورد رسیدگی  و به تصویب  کمیسیون برنامه و بودجه رسید و در نهایت  مورد  تصویب نهایی در صحن علنی شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

  خواست خدایی عضو هییت رییسه شورای شهر شیراز افزود : بر طبق این مصوبه به شهرداری شیراز اجازه داده می شود در صورت  امکان تخصیص اعتبار براساس ضوابط و مقرارت قانونی نسبت به پرداخت کمک هزینه رفاهی به شرکت های تامین نیروی طرف قرار داد با شهرداری و رانندگان استیجاری  جهت پرداخت به مبلغ بیست میلیون ریال به ازای هر نفر و به صورت ماهانه از ردیف اعتباری  مربوطه از ابتدای سال جاری  اقدام نماید.

خواست خدایی ضمن اشاره به اینکه رانندگان استیجاری از نیروهای زحمتکش و خدوم شهرداری هستند افزود نباید تفاوتی میان پرداخت کمک هزینه رفاهی بین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت کمک هزینه رفاهی به بخش خصوصی شهرداری در راستای اجرای عدالت

پرداخت کمک هزینه رفاهی به بخش خصوصی شهرداری در راستای اجرای عدالت