مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-21دانش

دانشگاهیان مطمئن ترین افراد جامعه برای افزایش اقتدار ملی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل، صبح امروز در همایش 30 هزار نفری بسیج اساتید کشور در رابطه با تعریف بسیجی گفت: - وزیر علوم در همایش 30 هزار نفری بسیج اساتید کشور گفت: دانشگاهیان مطمئن ترین افراد جامعه هستند که می توانند با علم و دانش خود اقتدار ملی را افزایش دهند، چرا که علم و فناوری اقتدارآفرین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل، صبح امروز در همایش 30 هزار نفری بسیج اساتید کشور در رابطه با تعریف بسیجی گفت: بسیجی کسی است که همه رفتار و گفتارش برای دوام و قوام نظام مقدس حمهوری اسلامی ایران مفید باشد با این تعریف همه هم میهنان ما در هر جایی از این کره خاکی که با رفتار و گفتارشان بر دوام و قوام نظام مقدس حمهوری اسلامی ایران بیافزایند بسیجی هستند.

ان شاالله خدا به ما این توفیق را بدهد که گفتار و رفتار و کردارمان در مسیر و خواست شهدای عزیزمان باشد.

وزیر علوم اظهار داشت: بنده اعتقاد دارم کسی که موفقیتی از جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف را شنید و خوشحال شد خودی است.

تمام هم میهنان ما در هر جای این کره خاکی اگر از شنیدن چنین خبر هایی خوشحال شوند خودی هستند و اگر با شنیدن موفقیتی از جمهوری اسلامی ایران خوشحال نشوند غیر خودی و دشمن هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان مطمئن ترین افراد جامعه برای افزایش اقتدار ملی هستند

دانشگاهیان مطمئن ترین افراد جامعه برای افزایش اقتدار ملی هستند