مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-02سياسي

نماینده کلیمیان: دولت های اروپایی و آمریکایی در جنایات غزه دخالت مستقیم دارند


نماینده کلیمیان در مجلس با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: در این جنایات رژیم غاصب اسراییل، دولت های اروپایی و آمریکایی دخالت مستقیم دارند.

- همایون سامه یح نجف آبادی نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران توانا با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، گفت: رژیم صهیونسیتی در این چند هفته اخیر به صورت بی رحمانه مردم بی دفاع غزه را مورد تهاجم قرار داده و تعداد بی شماری از کودکان، زنان و مردان را به شهادت رسانده است.

وی افزود: این رژیم کودک کش علاوه بر شهادت و مجروح کردن مردم غزه، آن ها را از آب، برق و گاز محروم کرده و با جلوگیری از ورود کمک های انسان دوستانه به شهر غزه باعث ایجاد یک نسل کشی در این شهر شده و این امر بسیار جای تأسف دارد.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با  تسلیت  شهادت جمع زیادی از زنان و کودکان غزه به تمام مردم آزاده دنیا تاکید کرد: در این جنایات رژیم غاصب، دولت های اروپایی و آمریکایی دخالت مستقیمی دارند و با حمایت های بی شرمانه خود از رژیم صهیونسیتی، این رژیم را در انجام کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه بیشتر تحریک کرده اند.

سامه یح نجف آبادی تصریح کرد: رژیم غاصب در این کشتار از سلاحهایی که استفاده آن در قوانین بین المللی ممنوع است به کار می برد و باعث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کلیمیان: دولت های اروپایی و آمریکایی در جنایات غزه دخالت مستقیم دارند

نماینده کلیمیان: دولت های اروپایی و آمریکایی در جنایات غزه دخالت مستقیم دارند