مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 08:352023-11-12سياسي

پیگرد قضایی در انتظار پزشکانی که از بیماران وجه نقد دریافت می کنند


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگرد قضایی برای پزشکانی خبر داد که به جای استفاده از کارتخوان، از بیماران وجه نقد دریافت می کنند.

- ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگرد قضایی برای پزشکانی خبر داد که به جای استفاده از کارتخوان، از بیماران وجه نقد دریافت می کنند.

حمیدرضا کریمی 21 آبان در جمع خبرنگاران، با اشاره به تخلفات برخی مشاغل خصوصا پزشکان در اخذ وجه نقد از مراجعین، اظهار کرد: براساس گزارشات متعددی که از سوی شهروندان دریافت کرده ایم، برخی از مشاغل در بخش مراکز درمانی خصوصی مانند پزشکان، مراکز تصویربرداری، آزمایشگاه های تشخیص طبی و.

مراجعین را وادار به پرداخت وجه نقد می کنند.

وی افزود: پزشکان و این مراکز برخلاف قوانین حاکم به خصوص ضوابط مقرر در قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان از این شیوه غیرقانونی استفاده می کنند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: این رفتار برخلاف قانون و اخلاق و وسیله ای برای فرارمالیاتی است که باعث تضییع حقوق شهروندان و تحمیل زحمت به آنها می شود.

همچنین این رفتار جرم محسوب شده و مستلزم تعقیب قانونی و کیفری خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه دادستانی کرمانشاه در راستای حفظ حقوق عامه این موضوع را در دستورکار قرار داده، گفت: در این راستا طی مکاتبه ای با دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگرد قضایی در انتظار پزشکانی که از بیماران وجه نقد دریافت می کنند

پیگرد قضایی در انتظار پزشکانی که از بیماران وجه نقد دریافت می کنند